Du er her. Gamborg Sogns Jagtforening > Arrangementer

Kommende aktiviteter

Gravjagt

Der vil i år blive afholdt gravjagt.

Er man interesseret i at deltage skal man kontakte Sejer på tlf: 27 12 36 33

Fællesskydning i Køstrup

Der er ingen tilmelding, evt. kan man ringe til formanden på tlf. 24 98 79 29

Skydevogn

Torsdag d. 29/08/2019, vil der som de tidligere år blive mulighed for at prøve kræfter med en trailermonteret kastemaskine (skydevogn). Der vil være en skydeinstruktør til stede. I år starter vi med en pølse på grillen kl. 17:30. Som noget nyt vil vi i år prøve at, samle haglskåle efter endt skydning, dette er med tanke på miljøet. Deltagelse denne dag vil koste kr. 100,- Stedet for arrangementet er endnu ikke fast lagt, nærmer information om dette vil komme på mail Tilmelding skal ske til Sejer Pedersen 27123633

Grundet forsikringsforhold vil kun medlemmer af jægerforbundet kunne deltag, samt max. Antal deltagere 20 stk. efter først til mølle.

Fælles kragejagt

Igen i år afholder vi fælleskragejagt. Kragejagten afholdes lørdag d. 07/09/2019 i Gamborg, og på omkring liggende jorde. Arrangementet er åbent, så kender du nogen der har lyst til at hjælpe med at regulere i kragebestanden, er de velkommende. Efter endt jagt vil vi samles på Vestergaard til fællesparade og efterfølgende spisning. Prisen for spisning vil være 75,- Vi mødes halvanden time før solopgang ved Gamborgen, hvis ikke man har fået andet anvist.

Tilmelding skal ske enten ved at KLIKKE HER eller til Nicolai på tlf: 28 51 41 59

Ræve- (kokkejagt)

Lørdag d. 04/01/2020 mødes vi ved Gamborgen kl. 09:00 for at gå på den årlige ræve- kokkejagt. Som sædvanlig vil der være spisning efter jagten, hvor der også er mulighed for at købe øl og vand. Prisen inkl. mad er kun 100,- Husk jagttegn samt det gode humør.

Tilmelding senest d. 30.12.2019

Timelding kan ske enten ved at KLIKKE HER eller til Frank på tlf: 24 98 79 29

Rævejagt og gule ærter

Lørdag d. 25/01/2020 mødes vi atter ved Gamborgen kl. 09:00 for at gå på rævejagt. Ved denne jagt er det tilladt at invitere én gæst pr. mand. Efter jagten vil der blive serveret guleærter, hertil kan der købes øl og vand. Prisen for dette arrangement er 100,-

Tilmelding senest d. 20.01.20

Tilmelding kan ske ved at KLIKKE HER  eller til Frank på tlf: 24 98 79 29

World Cleanup day

Vi har i år tilmeldt os World Cleanup day 21/09/2019, hvor vi er blevet tildelt kysten rundt om Svinø. Arrangementer går i sin enkelthed ud på at vi skal samle skrald langs kysten. Vi skal være minimum 10 mand – da man forventer det skal tage 3 – 5 timer at kommer ruten igennem. Man er meget velkommen til at tage børn eller børnebørn med denne dag. Efter endt opsamling mødes vi alle på dæmningen, hvor jagtforeningen er vært ved en pølse øl/vand. Gamborg Jagtforening tjener 3000,- til foreningen for at rydde op langs kysten. Kommunen levere grej, sække og veste. Mødested: Dæmningen

Tilmelding skal ske til Jonas Larsen 20212042 – senest 11/09/2019

Hyggeaften

Vi vil i 2020 prøve at gentage succesen fra i år – Derfor holder vi hyggeaften fredag d. 21/02/2020 Kl. 18:00 I Gamborgen. Prisen for denne aften vil ligge omkring 200,-

Tilmelding skal ske til Mads Møller 20243603 el. Nicolai Andersen 28514159 senest d. 17/02/2020

Fælles krageregulering

Fælles krageregulering afholdes lørdag d. 21/03/2020 i Gamborg, og på omkring liggende jorde. Arrangementet er åbent, så kender du nogen der har lyst at hjælpe med at regulere i kragebestanden, er de velkommende. Efter endt jagt vil vi samles ved Gamborgen til fællesparade, og efterfølgende spisning. Prisen for spisning vil være 75,- Vi mødes halvanden time før solopgang ved Gamborgen, hvis ikke man har fået andet anvist.
Tilmelding senest 16.03.2020

Tilmelding skal ske enten ved at KLIKKE HER eller til  Sejer på tlf: 27 12 36 33

Generalforsamling

Mød op til generalforsamling tirsdag d. 05/05/2020 i Gamborgen, mødetidspunkt er kl. 19:00. Efter generalforsamlingen vil der være et stykke smørrebrød og en lille en. Pris 50,- Ingen tilmelding, dog må i gerne give bestyrelsen besked hvis i kommer, så der ikke bliver for lidt brød og øl.